Thursday, October 27, 2011

for the last time sayangg

kita semakin jauh terpesong kan sayang.sekelip mata jea suka menjadi duka.tak siapa mintak kan sayang.dulu kau lah penyeri yang mewarnai hari hari aku.lagi lagi masa aku dekat PLKN.aku masuk dengan sukarela selama 3bulan dan pastinya tanpa kerelaan kau kan sayang.aku tahu ape kau rase tanpa aku selama 3bulan tu walaupun setiap malam kita msg.3bulan tu macam macam kan kita boleh buat kat luar.kemaafan pertama dari aku.

aku balik plkn kau dah sambung belajar kan sayang.kita tak ada masa yang cukup untuk msg and call.betapa sunyinya hari aku masa tu.mungkin ini balasan kerana tingalkan kau 3bulan macam orang bodoh.

sehari lepas aku balik,tibalah masa untuk kita semua umat islam berpuasa.dah laa kau dan aku jauh dari pandangan mata.kau kat pahang dan aku pula dekat damansara.masa ni sumpah aku kesian kat kau sayang.dah la berjauhan dari keluarga,kewangan kau pun tak cukup.tak ada yang dapat aku bantu melaikan nasihat dan kasihan kat kau.
MAAF YANG KEDUA.

raye pun tiba;')aku simpan lagi mesej raye kau sayang*MOHAMAD HAFIS AZIZI B ZAINAK ABIDIN, sy nur aliaa bt abdul majid nk mntk maaf klau ade tkasar bhse,marah2 atau buat pkare yg myinggung prasaan awk slme kte bsame.Hope ubngan kte akn kkal smpy ke jinjang pelamin. Selamat hari raya maaf zahir & batin syg:-D*100% aku tiru ayat kau*
haha betapa bahagianya hati aku membacanya.hahaha tanpa jemu aku akan bace sayang;))

and lepas tu macam macam hal berlaku.kita sering bergadoh dan elok semula.mungkin lebeh seratus kali.
aku suka buat kau menangis sampai mata kau macam panda kan sayang.saat tu aku tak terfikir pun kita akan terpisah.100% kepercayaan aku bagi kat kau that why aku tak terfikir sebaliknya.kita dah janji kan susah senang akan bersama;(tapi.....
hummm sekarang kau hilang jauh dari aku.jauh sangat sangat.SUMPAH MENYESAL,tapi dah tak guna kan aku nak mneyesal. pelbagai cara aku lakukan untuk mendapatkan kau semula.tapi semakin aku cuba semakin jauh dari kau.malah aku buat kau lagi marah..MAAF sayang.

beby nak biy pegi jauh kan sayang.demi beby,biy akan pergi jauh dari idup beby.biarlah gambar,blogg,fb,voice record biy menjadi kenangan buat kita.
dan air mata menjadi pelembap pipi;'(

nUR ALIA BT ABDUL MAJID.kau wanita terhebat yang boleh buat aku jadi macam ni.terima kasih untuk segalanya dan maaf untuk segala salah laku aku selama kita bersama sayang.ILOVEYOU NABAM!!!!byee;'(
Published with Blogger-droid v1.7.4