Wednesday, October 26, 2011

SUPERMEN

ahaha tajuk merepek tak ada kene mengene pun sebenarnya^^

*tapi mungkin supermen to kuat,so ada kene mengene juga lah.haha..

yeah aku memang tak cukup kuat untuk hadapi semua ni.mcm ape jea aku rasa=='.bukan kali pertama aku bercinta dan bukan kali pertama perpisahan menjemput aku.

namun begitu.perpisahan kali ini agak berlainan. dimana aku sebagai suami dan alia sebagai isteri.*hahaha cite nak gempak jea.
ok ok kembali ke cerita sad tadi. perpisahan kerana ada orang dari pihak aku yang memaksa dia??WOWWW!!!macam sial kan?betul atau tak itu semua hanya dia saje yang tahu kan kan^^

hahaha tu ke nak merepek:-P
Published with Blogger-droid v1.7.4