Saturday, October 29, 2011

TARIKH

macam ape je ke tajuk dia????tak kisah lahh nak cakap ape pun.mungkin ramai yang bosan bace blog apies ni.

*kembali kepada tajuk. tarikh yang dimaksudkan ialah 29/04/2011 until 29/10/2011. tarikh yang mengukir 1001 kenangan kepada hamba ALLAH yang tersebut. dimana tarikh ini sangat bermakna buat apies!!tarikh yang tak akan dilupakan dan pastinya apies akan ingat setiap kali 29 hari bulan menjelma..
tarikh pertemuan cinta antara aku dan dia.DIA????seorang gadis yang tak asing dalam hidup aku.tarikh ini juga adalah pertemuan antara aku dan dia yang tak sampai 1 minit.SEKEJAP???yeahhh!!!!
tapi tak apa,hasrat aku tercapai!!

hye gadis,jage diri.KITA MEMANG MASIH MUDA DAN MENTAH.tapi kita dah cukup besar untuk memikirkannya!renungkan...mungkin semua yang berlaku silap aku.

dikesempatan ini,MOHAMAD HAFIS AZIZI B ZAINAL ABIDIN ingin memohon ampun dan maaf dari tarikh 29/04/2011~29/10/2011 dengan hati yang penuh kesalahan kepada NUR ALIAA BT ABDUL MAJID.

*SELAMAT TINGGAL BUAHATI;')))
aku akan pergi mam*** dari hidup kau seperti yang kau mintak..

byeeee NABAM<3
Published with Blogger-droid v1.7.4