Monday, October 31, 2011

THINKING ABOUT YOU and WE!!

humm biar pun hari demi hari telah berlalu.tapi aku tak dapat untuk menipu diri aku sendiri.biar pun kita dah tiada apa apa ikatan,tapi aku masih mengharap sesuatu.

YA ALLAH,hati aku tak tenang bila memikirkan dia.setiap masa mesti dia ada dalam pemikiran aku.kenapa perlu ada kesudahan sebegini?kenapa perlu menguji aku yang lemah ni YA ALLAH;'(YA ALLAH tak ada ke kesudahan yang mengembirakan hati ini?apa salah aku sampai jadi macam ni.Ya Allah,ribut yang kuat ni menemani malam aku Ya Allah.mana dia disaat aku kesunyian???mesti dia tengah gembira tanpa aku.mesti dia tak memikirkan tentang aku langsung kan..Ya Allah Ya Tuhan ku,berikan lah kesudahan yang mengembirakan.andai kau beri aku satu lagi peluang,aku janji tak akan persiakannya.tapi kenapa tidak!!!!disaat aku betul betul mencintai dia,kenapa dia pergi menyakitkan hati aku tanpa simpati??Ya Allah,dahulu masa di PLKN setiap hari dan setiap waktu aku berdoa:'(

*NUR ALIAA ABDUL MAJID.jauh mana pun aku pergi,aku tak akan dapat lupakan kau.YA ALLAH.kembalikan dia.kembalikan saat bahagia kami.kembalikan lah hati hati ini.YA allah.kembalikan lah di saat hati ini masih mencintai dia:'(dengarlah YA ALLAH.tunaikan lah YA ALLAH...AMIN.t.bye;'(
Published with Blogger-droid v1.7.4