Saturday, November 5, 2011

rindu rindu!!!

rindunyaa lah dekat dia. tah apa yang dia buat pun tak tahu lahh. msti dia tengah happy dengan new bf dia. hanya doa jea lahh yg mengiri kerinduan ni. kenapa lah aku bodoh sangat sampai kehilangan dia. aku mengaku bukan dia jea yang penah menjadi milik aku,tapi susah untuk terima kenyataan yang aku dah kehilangan dia. Ya Allah kenapa macam ni ketentuan hidup aku. perlu ke hati aku terluka..Alia,aku rindu sangat dekat kau.mesti kau lupa aku kan.yea lahh sapa lah aku ni.aku rindu nak bermesra dengan kau.rindunyaa gelak ketawa kau.kesedihan kauu.semuanya aku rindu about kau alia..kenapa kau tinggalkan aku.kenapa kau lupa segala janji kita sayang.aku tak bole nak stop write story bout kau.tapi bila aku dah tak ada nnti,blog ni je lah yang akan menjadi ingatan buat kau sayang.sayang,aku berjanji dengan kau tak akan ada perumpuan yang akan bertahta dalam hati aku selepas kau pergi.biar lh masa yang menentukan segalanya.aku teringin sangat nak pergi konvokesyen kau nanti.aku nak tengok kau ambil diploma kau sayang..sayang,percaya lah tentang pe yang aku taip ni.semua ini tentang hati dan perasaan aku sayang.tak lama nanti BIRTHDAY kau.sorry kalau aku tak dapat wish nanti. aku ada sebab kenapa aku tak wish. tapi aku harap sangat kau dapat hubungi aku nanti sayang.tu pun kalau kau ingat aku yang penah menjadi milik kau suatu hari dulu. kalau kau sibuk nak bergayut dengan new bf kau,humm tape lahh..aku faham. so aku nak wish HAPPY BIRTHDAY SAYANG.dahh 18 dah kan. lama dah kita kenal kan;')tak sangka sekejap masa berlalu..11/11/2011,nice tarikh ni sayang. aku akan doakan kebahagian kau..kau dah tak dekat friend list facebook aku sekarang;'(kalau tak aku boleh tag nama kau time tu:'(SAYANG.AKU RINDU KAU!!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4