Wednesday, November 16, 2011

SEMOGA BAHAGIA sayang ;)

bahagianya awak kan .sekejap jea semuanya berubah .manusia memang pandai berjanji tapi tah ape yang dia janji pun dia tak ingat ;) *hari tu awak ada mesej saya kan .awak kate jgn gnngu awak kan;)tergamaknya lah kan awak hantar macam tu .mana lahh silap saya didik awak dulu pun saya tak tahu .tape lahh teruskan kebahagian tu .apies doakan kebahagian uu .teruskan perjuangan awak ok;)KITA TERLALU MUDA UNTUK BERCINTA.BF DENGAN KAWAN SAMA TARAF. apies akan ingat semua tu alia .tape lahh apies pun dah tak ganggu alia kan .alia buat lahh ape yang alia nak buat .apies akan simpan semua mesej alia untuk kenangan ;) for sure sekarang cita cita lagi penting dari perumpuan yang tak tahu menghargai bagi apies;)