Thursday, November 17, 2011

USIA REMAJA

jika dahulu semasa di bangku persekolahan ,apa yang terlintas difikiran aku adalah untuk HOT HOT jea semasa di usia remaja .haha biasa lahh pemikiran cetek lagi time tu .fikir nak hot then awek pun nak awsome je .HAHA memang taley blaa .then masa di banggu collage juga begitu .namun segalanya berubah setelah aku sudah matang iaitu mencecah umur 18 tahun .hahaa .ayat aku macam ape jea kan .tapi tape lahh ini blog aku bukan blog orang lain pun .HAHA .bagi aku sekarang usia remaja adalah usia yang sngat bermakna dimana aku akan mencapai dan memenuhi cita cita aku untuk menjadi seorang MASTERCHEF suatu hari nanti .hari demi hari telah berlalu dan hari ni adalah hari ke7 dimana aku telah menempatkan diri aku di sebuah hotel .permulaan yang sangat sukar ,namun aku percaya aku mampu mengharunginyaa dengan semangat ,doa dan yang utama dorongan keluarga dan juga sahabat . bagi aku sekarang usia ni sangat bermakna kerana disini lah permulaan segalanya untuk masa hadapan .gelap atau cerah masa hadapan ,di sini lah penentu segalnya .ramai remaja di luar sana yang sebaya dengan aku tak fikir benda benda ni .tahu nak hot jea!grr g mampus ah korang ,masing masing ada kehidupan sendiri kan .haha