Thursday, November 3, 2011

utusan tetakhir.

3/11/2011 : kira kira 11.22pm.

*ALIA MAJID seorang perumpuan yang mempunyai hubungan dengan aku suatu ketika dahulu telah mebghapuskan aku dari friends list FACEBOOK dia.

*kesimpulan kepada diri dan juga teman teman,JANJI, SUMPAH segala bagai tu jangan lah percaya. tak ada yang kekal di dunia ni. kecewa memang tak dapat dinafikan. tapi ape bole buat. ALLAH lebeh mengetahui. mungkir hadir dia hanya suatu persingahan.

ALIA MAJID ;hye hai sayang. apies here;')sementara ada masa ni apies nak mintak maaf dari permulaan perkenalan kita sampai lah berakhir segala kesakitan di hati apies.tak tahu bila ada masa untuk kita bersua muka mahupun berkata kata. so terima kasih untuk segalanya alia. ALLAH tu adil;')dan apies percayaan akan ada hari pembalasan seperti yang tertulis di Al Quran. semoga alia selamat di dunia mahupun di akhirat kelak. kalau dulu 29/04/2011 ~~ 16/10/2011 kau lah suka duka hari aku. tapi kini tidak lagi. *we must trush other*saya masih simpan segala msg msg penting awak. tapi semua tu tiada guna kan;')tapi tak apa. sebagai kenangan selagi saya masih hidup lahhh. alia,malam jumaat kita dah tak ada:'(sedeh nyaa. .tape lah alia pun dah ada orang baru kan sekarang. rasenya cukup sampai sini sayang. air mata yang penah apies mengalirkan dulu,tu semua air mata kesungguhan apies terhadap alia. mungkin alia tak nampak kan. kita memang terlalu muda,tapi kenapa alia couple lain???NUR ALIAA BT ABDUL MAJID,THANKS PENAH WUJUD DALAM HATI BIY UNTUK MENgukiR 1001 KENANGAN BERSAMA:')
Published with Blogger-droid v1.7.4